فروش هبلکس با بهترین کیفیت - (2024Mar)(بلوک سبک - ۲۰۲۳)

فروش هبلکس با بهترین کیفیت (کرج ، تهران ۱روز)

فروش هبلکس با بهترین کیفیت | 2024Mar .

فروش هبلکس با بهترین کیفیت | کد کالا:  223355

فروش بلوک هبلکس 15 سانتی و قیمت و خرید

بلوک هبلکس 15 سانتی یا بلوک بتنی اتوکلاو شده که اصطلاحاً به آن بلوک هبلکس یا بلوک گفته میشود با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و به صورت منحصر به فردی تولید میشود. بلوک هبلکس متشکل از سیمان، پودر آلومینیوم و پودر سیلیس و آب است و با مخلوط مواد اولیه در شرایط کنترل شده و با طرح اختلاط استاندارد بلوک بتنی هوادار تولید میشود. مخلوط به دست آمده که به کیک هبلکس معروف است وارد تونل اتوکلاو میشود و در تونل اتوکلاو تحت فشار مشخص و کنترل شده بخار آب عمل آوری میشود. پس از این مرحله بلوک هبلکس 15 سانتی برش میخورد و آماده فروش میشود. با توجه به تمامی این مراحل محصول به دست آمده را بلوک هوادار بتنی اتوکلاو شده و یا Aerated Concrete و یا به اختصار میگویند. در ایران بلوک بلوک هبلکس میگویند

که در واقع نسل جدید بلوک ساختمانی است. یکی از مهمترین مشخصات هبلکس که پیش از خرید آن باید توجه کرد این است که هبلکس 15 سانتیمتری تولیدی باید دارای گواهینامه استاندارد و دارای نشان ملی استاندارد ایران باشد. توجه به این مطلب زمانی حائز اهمیت میشود که برخی از تولیدکنندگان هبلکس در ایران اقدام به تولید بلوک بی کیفیت با قیمت پایین میکنند. اساساً هبلکس استاندارد از ترکیب سیمان و پودر سیلیس تولید میشود اما برخی از تولیدکنندگان از ترکیب آهک در تولید بلوک استفاده میکنند که این مسئله جدا از اینکه کیفیت بلوک بسیار پایین است پس از مدتی در اثر فشار و بار ثقلی وزن دیوار دچار ترک خوردگی میشود. باید در نظر داشت که قیمت هبلکس 15 سانتی استاندارد در مقایسه با بلوک آهکی بالاتر است اما توصیه میشود در صورتی که نیاز به ساختمان سازی استاندارد دارید

حتماً از بلوک استاندارد و دارای گواهینامه فنی استفاده شود. بلوک هبلکس تقریباً یک پنجم وزن بلوک بتنی هم اندازه خود را دارد. از این رو به بلوک هبلکس، بلوک سبک گازی و یا بلوک گفته میشود. بلوک هبلکس 15 سانتی علیرغم وزن بسیار سبک خود در مقایسه با دیگر مصالح ساختمانی بسیار بادوام است. وزن بلوک هبلکس 15 سانتی در مقایسه با مصالح مشابه مانند بلوک سیمانی جهت ساخت دیوار بسیار کمتر است. از این رو در شرایط طراحی بهینه برای زلزله استفاده از بلوک هبلکس 15 سانتی در مقایسه با سایر مصالح توصیه میشود. همچنین دیوار ساخته شده با بلوک سبک گازی عایق صوت است و از انواع آلودگی صوتی در داخل منازل جلوگیری میکند. اجرا و ساخت دیوار به وسیله بلوک سبک هبلکس بسیار ساده است. چینش بلوک هبلکس به سادگی انجام میشود و همچنین در فضای مابین بلوک هبلکس 15 سانتی سبک از چسب مخصوص استفاده میشود.

به علت وزن سبک هر پالت از بلوک هزینه نهایی حمل و نقل کاهش میابد. چسب مخصوص بلوک هبلکس با ضخامت 15 سانتیمتری به صورت پودری و در کیسه 25 کیلوگرمی تولید و به فروش میرسد. همچنین چسب در دو نوع چسب پودری خاکستری و سفید موجود میباشد که با توجه به نیاز هر پروژه میتوان از هرکدام به دلخواه استفاده کرد. هر کیسه 25 کیلوگرمی چسب پودری بلوک هبلکس با ضخامت 15 به طور میانگین با 6 یا 7 لیتر آب و در شرایطی به دور از هرگونه آلودگی با استفاده از همزن برقی به صورت یکنواخت مخلوط میشود. مخلوط به دست آمده به حالت خمیری تبدیل میشود و به سادگی و با استفاده از ماله شانه ای به سطح جانبی بلوک میچسبد. فرآیند آماده سازی چسب مخصوص هبلکس بسیار شبیه به آماده سازی چسب پودری کاشی و سرامیک و تبدیل آن به حالت خمیری است. با توجه به اینکه در تولید چسب از مواد اولیه بسیار مشابه با مواد اولیه بلوک استفاده شده است توصیه میشود که به جای استفاده از هرگونه ملات سیمانی از چسب مخصوص استفاده شود.

مزیت بلوک هبلکس در مقایسه با سایر بلوک ساختمانی سبک بودن آن است و به همین دلیل در بازار ایران بلوک سبک هبلکس نیز شناخته میشود. با توجه به جرم حجمی و چگالی پایین این بلوک در ابعاد مشابه وزن آن معادل یک سوم و یا 33% انواع بلوک سنتی است. با توجه به اینکه در هنگام زلزله وزن ساختمان مستقیماً با نیروی اینرسی زلزله در ارتباط است در شرایطی که وزن ساختمان بالاتر رود نیروی زلزله وارده به ساختمان نیز به همان نسبت بالاتر میرود. مطابق با آیین نامه 2800 زلزله ایران تا حد امکان باید نسبت به سبک سازی وزن ساختمان و در نهایت کاهش نیروی جانبی ناشی از زلزله تلاش شود. استفاده از بلوک هبلکس 15 سانتی به عنوان دیوارهای داخلی و یا دیوارهای پیرامونی ساختمان منجر به کاهش نیروی جانبی زلزله و در نهایت منجر به کاهش اثرات مخرب آن خواهد شد.

با توجه به کاهش بارگذاری لرزه ای و همچنین کاهش بار ثقلی دیوارها در زمان طراحی سازه میتوان بیش از 30 درصد از فولاد مصرفی را کاهش داد. کاهش مصرف فولاد در زمان ساخت منجر به کاهش قیمت تمام شده ساخت خواهد شد که مسلماً کارفرمایان محترم نسبت به این مسئله آگاهی کامل دارند. از دیگر مزایای هبلکس 15 سانتیمتری در مقایسه با سایر انواع بلوک میتوان به حذف گچ و خاک اشاره کرد. پس از اجرای بلوک هبلکس و با توجه به سطح صاف رویه بلوک مرحله گچ و خاک حذف میشود و میتوان به صورت مستقیم لایه گچ سفید کاری را بر روی اجرا کرد. بلوک هبلکس کاملاً در مقابل حرارت مقاوم است و همچنین طول عمر آن در حدود 150 سال تخمین زده میشود. به طور متوسط هر استادکار میتواند در هر یک روز کاری حدود 45 متر مربع سطح دیوار را بلوک هبلکس 15 سانتی کار کند. قیمت بلوک هبلکس بر اساس متر مکعب اعلام میشود. با توجه به اینکه دیوار پیرامونی باشد و یا اینکه دیوار داخلی باشد ضخامت بلوک هبلکس تعیین میشود.

فروش هبلکس - بلوک هبلکس با بهترین کیفیت و قیمت - مصالح ساختمانی

معمولاً برای دیوارهای پیرامونی ساختمان یا دیوارهای خارجی از بلوک هبلکس با عرض 20 سانتیمتری و یا بلوک هبلکس با عرض 15 سانتیمتری استفاده میشود. همچنین برای دیوارهای داخلی از بلوک هبلکس 8 سانتیمتری یا 10 سانتیمتری و یا 12 سانتیمتری استفاده میشود. پس از تعیین ضخامت دیوار با توجه به مساحت دیوار در نقشه های معماری حجم بلوک هبلکس مورد نیاز پروژه برآورد میشود. از آنجایی که خرید بلوک هبلکس 15 سانتی به صورت حجمی و با واحد متر مکعبی میباشد پس از استعلام قیمت هبلکس نیاز است که حجم دیوارکشی پروژه با بلوک هبلکس بر اساس متر مکعب برآورد شود. حجم هر بلوک هبلکس 15 سانتی برابر با 0.0225 متر مکعب است. این عدد حاصل ضرب ارتفاع در طول در عرض هر بلوک هبلکس 15 سانتی است. برای پوشش هر متر مربع از دیوار با بلوک هبلکس 15 سانتی نیاز به 6.67 عدد بلوک است. جهت حمل و هزینه باربری بلوک هبلکس از دو روش پالتی و دستی میتوان استفاده کرد. توصیه میشود که از روش حمل با پالت استفاده کنید زیرا در زمان حمل بار آسیبی به بلوک هبلکس وارد نخواهد شد. هر پالت از بلوک هبلکس 15 سانتی شامل 80 عدد بلوک است از این رو با هر پالت میتوان 12 متر مربع دیوار را پوشش داد. هر تریلی میتواند 20 پالت بلوک هبلکس 15 سانتی و هر کامیون جفت محور میتواند 10 پالت بلوک هبلکس 15 سانتی را حمل کند و به محل پروژه در سراسر ایران بفرستد. ارسال بلوک هبلکس توسط باربری های مجاز و دارای بیمه نامه به سراسر ایران انجام میگیرد و با توجه به محل پروژه سعی بر این است که نزدیکترین کارخانه تولید هبلکس ارسال شود. با توجه به اینکه اتصال بلوک هبلکس توسط چسب انجام میگیرد در زمان خرید بلوک هبلکس اقدام به خرید چسب نیز باید صورت گیرد.

 

همچنین مطابق با پیوست ششم آیین نامه 2800 زلزله ایران چنانچه طول دیوار کشی با هر نوع بلوکی اعم از سیمانی یا سفالی و یا هبلکس بیشتر از 6 متر باشد نیاز به وادار میانی یا وال پست هست. در زمان خرید بلوک هبلکس میتوانید نسبت به سفارش وال پست ناودانی آماده، بست رادیکالی و میخ پلاک مخصوص بلوک هبلکس نیز اقدام کنید. بلوک هبلکس 15 سانتی در بسته بندی و تسمه کشی و بر روی پالت چوبی و یا پلاستیکی و در ابعاد استاندارد آماده ارسال میشود. با توجه به اینکه  به صورت بسته بندی و بر روی پالت ارسال میشود حمل و نقل آن در کارگاه و با استفاده از جرثقیل کفی و یا تاور کرین و یا لیفتراک به راحتی صورت میگیرد. یکی از مزیت های اصلی بسته بند بر روی پالت حمال آسان آن با استفاده از جرثقیل و تاور کرین به طبقات است که این مسئله در کاهش هزینه حمل بلوک هبلکس در طبقات به صورت دستی و با استفاده از کارگر جلوگیری میکند. حمل و ارسال هبلکس نیز با انواع خودرو حمل شامل کامیون تک محور و کامیون جفت محور و یا تریلی به سراسر کشور و در اسرع وقت امکانپذیر است.

 


سوالات متداول

در این بخش سوالاتی که به صورت روزانه پرسیده می شود پاسخ داده شده.

در مورد فروش هبلکس با بهترین کیفیت 2024Mar بروز رسانی چه می دانید؟

دوست عزیز به اطلاع می رساند کارخانه ما با بیش از 20 سال تجربه آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز است.


فروش ویژه و استثنایی محصولات تا پایان سال ۱۴۰۲

وارد وب سایت شوید و از آخرین پیشنهاد ویژه قیمت محصولات با خبر شوید.


ارسال سریع و آسان سفارشات به سراسر ایران

به اطلاع می رساند ارسال بار به طور روزانه و از طریق کامیون تک، کامیون ده چرخ، و تریلی برای شما ارسال می شود .


آدرس شما کجاست؟

کارخانه ما اردکان یزد جنب بلوار جمهوری می باشد.


پرداخت وجه، به چه صورت است ؟

دوست عزیز پس از ثبت سفارش شما فاکتور فروش صادر می شود و پس از واریز وجه، سفارش شما به باربری اعلام بار می شود.


⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️
منابع
  1. " فروش هبلکس با بهترین کیفیت " .

 

 

 


HEBELEXX.IR: بلوک هبلکس - بلوک اتوکلاو - سیپورکس - فرمستون - AAC بلوکcoolerbaneh1.ir